BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Ahad, 31 Januari 2010

BERSAMA MAK DI TAMAN TASIK TITIWANGSA



cuti sekolah, aku balik kampung..jenguk mak yang sememangnya tak sihat dari dulu lagi. bila nak balik sini, aku ajak mak ikut, mak setuju..tapi abah taknak ikut. tak boleh duduk kat umah yang takde tanah, katanya...
2 minggu mak duk dengan aku kat sini. mak nampak sihat dan ceria.. aku harap mak suka dengan layanan aku dengan suami selama mak kat sini.

mak tak boring ke duk kat umah jer? jom la kuar jln2... malam tahun baru, aku bawa mak tengok sambutan tahun baru kat kl. sempat la tgk bunga api.

aku juga bawa mak gi taman tasik titiwangsa, ambil angin... mcm2 gelagat manusia dapat kita tengok.

setelah 2 minggu..abah dah suruh mak balik, rindu katanya.. takde teman nak berbual. 9 Januari kami hantar mak balik..

1 ulasan:

Norzihan berkata...

setahun berlalu...